معرفی مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 93.3x1118x1943 میلی متر و سایز مانیتور 86 ایمچ زراحی شده است. هم چنین این محصول دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 16 ساعت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابیلت های مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 86UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 86UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.


  • در نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.


    با خرید مانیتور صنعتی 86 اینچ ال جی LG 86UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور فوق عریض صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از دستگاه تلویزیون صنعتی ال جی LG 86UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.


    از لحاظ پورت های ارتباطی هم مانیتور صنعتی LG 86UL3E در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو و... را از طریق کابل فراهم می آورد. بر روی بدنه این مانیتور صنعتی سه پورت ورودی HDMI، دو خروجی Audio، یک خروجیDigital Audio(Optical) و خروجی هدفون تعبیه شده است. علاوه بر این مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی 86UL3E دارای پورت USB به منظور اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم فایل های تصویری موجود بر روی آن نیز هست.

    اما یکی از ویژگی های کاربردی مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E زاویه دید 178 درجه است که باعث نصب راحت تر مانیتور در مکان های مختلف می شود. با استفاده از این قابلیت نمایشگر صنعتی را می توان در هر نقطه ای قرار داد و از قابلیت های متعدد آن بهره مند شد.


    همان طور که مشاهده می کنید مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و هر آنچه را که از یک مانیتور با کیفیت و مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. شدت روشنایی و رزولوشن عالی، قابلیت نصب آسان و زاویه دید گسترده بخشی از ویژگی هایی است که باعث شده تا این مانیتور صنعتی برای استفاده در مراکز تجاری، تبلیغاتی، فروشگاهی و مکان های مختلف یک گزینه ایده آل به حساب آید.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی